Een cv template gebruiken in Word

Hoe gebruik je een cv template in Word?cv template word sollicitatietraining

Maak gebruik van een template of sjabloon als je op een snelle en effectieve wijze een visueel aantrekkelijk cv wilt maken.Een template is een bestand dat tekst, letter- en alineastijlen, paginaopmaak en andere elementen, zoals afbeeldingen, bevat die je naar eigen inzicht kunt aanvullen. Templates zijn er in alle soorten en maten, dus ook voor het maken van je cv!

Stappenplan

  • Open Microsoft Word
  • Klik linksboven op “Bestand”
  • Klik op “Nieuw”
  • Zoek het icoon met “Resumes and CVs” en dubbelklik
  • Kies “Basic Resumes”
  • Zoek een template uit en dubbelklik
  • Pas het template aan met jouw eigen gegevens

 
Microsoft Word biedt ongeveer 20 tot 25 gratis cv templates, afhankelijk van de versie waarmee je werkt. Spreekt niet één daarvan jou aan, dan kun je via deze link nog een heleboel gratis templates downloaden. Of maak hier gebruik van een handige template builder. Deze builder helpt je om super simpel een prachtig cv samen te stellen. Uiteraard kun je ook zelf een cv in Word opstellen. De instructies hiervoor vind je in het handige gratis stappenplan van Sollicitego.

CV controle

Heb je toch nog hulp nodig bij het opstellen van je cv? Sollicitego biedt de cv check aan.
 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *